Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19516421, member: 7066"]</p><p>Ve ben</p><p>Ve ben seni</p><p>Yeni doğan bebeğin ağlayışı</p><p>Ölümün tende ki gülüşü gibi seviyorum</p><p>Şehrinin bitmeyen sokaklarında</p><p>Seni sevebilme heyecanıyla</p><p>Sana gelebilme umutlarıyla yaşıyorum</p><p></p><p>Ah mümkün olsa</p><p>Kırılmış kalbine dokunabilsem</p><p>Hüzünlü bakar gözlerini silebilsem</p><p>Yorgun düşlerine hasret sarılabilsem</p><p>Parçalanmış hayallerini toparlayabilsem</p><p></p><p>Gözlerin diyorum</p><p>Gülüşün diyorum</p><p>Gözyaşın diyorum</p><p>İçimde, dışımda yaşadığım mekansın</p><p>Herkesin başkalarını anlattığı zamanda</p><p>Aşkla seni yazıyorum</p><p>Kaderimin aynası gibi görüyorum</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19516421, member: 7066"] Ve ben Ve ben seni Yeni doğan bebeğin ağlayışı Ölümün tende ki gülüşü gibi seviyorum Şehrinin bitmeyen sokaklarında Seni sevebilme heyecanıyla Sana gelebilme umutlarıyla yaşıyorum Ah mümkün olsa Kırılmış kalbine dokunabilsem Hüzünlü bakar gözlerini silebilsem Yorgun düşlerine hasret sarılabilsem Parçalanmış hayallerini toparlayabilsem Gözlerin diyorum Gülüşün diyorum Gözyaşın diyorum İçimde, dışımda yaşadığım mekansın Herkesin başkalarını anlattığı zamanda Aşkla seni yazıyorum Kaderimin aynası gibi görüyorum 🍂🍂🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst