Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19515883, member: 7066"]</p><p>Anlatamadığım öyle çok şey var ki</p><p>Öyle doluyum, öyle beklerim ki</p><p>Aşk sarhoşluğunda yanar içim</p><p>En hüzünlü şarkıları dinlerim</p><p>Aklıma düştükçe adın</p><p>Aşk celladına gülümserim</p><p></p><p>Çıplak bir ağacın, üşümesini yaşadın mı?</p><p>Ya, sen aşktın</p><p>Yâda, hiç birşeydin</p><p>Aşkın cenaze törenleri için, henüz hazır değildim</p><p>Bu nasıl, acıymış</p><p>Bu nasıl, yalnızlıkmış?</p><p>Özlemim, sesini dinlemekmiş</p><p></p><p>Sen, iki dili bir bavula sığdırmak istediğim</p><p>Sen, yüreğimde açan sevda bildiğim</p><p>Sen, bir akşam alacasında geldiğim</p><p>Sen, kıvılcımların gölgesinde sakladığım</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19515883, member: 7066"] Anlatamadığım öyle çok şey var ki Öyle doluyum, öyle beklerim ki Aşk sarhoşluğunda yanar içim En hüzünlü şarkıları dinlerim Aklıma düştükçe adın Aşk celladına gülümserim Çıplak bir ağacın, üşümesini yaşadın mı? Ya, sen aşktın Yâda, hiç birşeydin Aşkın cenaze törenleri için, henüz hazır değildim Bu nasıl, acıymış Bu nasıl, yalnızlıkmış? Özlemim, sesini dinlemekmiş Sen, iki dili bir bavula sığdırmak istediğim Sen, yüreğimde açan sevda bildiğim Sen, bir akşam alacasında geldiğim Sen, kıvılcımların gölgesinde sakladığım 🍂🍂🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst