Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19510443, member: 7066"]</p><p>Komedyen Deniz Göktaş, gösterisinde Ekrem İmamoğlu ve Erdoğan ile ilgili şakalar yaptı:</p><p></p><p>— "İmamoğlu... Cezaevinde benden daha sosyal bir hayatı olduğu kesin. Gardiyanı bağlamıştır, avukatlarla geyik yapıyordur, kafa dinliyordur gibi geliyor. Zaten içeriden gelen haberler de öyle."</p><p></p><p>— "Erdoğan'ın, utangaç bir diktatörden kendi kimliğiyle barışık bir diktatöre geçişi... Yani bizim başımıza gelenleri düşünmezseniz, bir birey için çok önemli bir ilerleme. </p><p></p><p>İşte o internetteki kişisel gelişim videolarını sadece iyi niyetli insanlar izlemiyor, bu adamlar da izliyor. </p><p></p><p>Belli ki bir gün çok iyi bir videoya denk geldi ve dedi ki: 'Evet ya, 30 yıldır niye kendini kısıtlıyorsun? Toplum baskısı, milletin yazdığı metinler, anayasa falan... </p><p></p><p>Kendin ol ya! Kendin ol. Kır kabuklarını Tayyip ya!'"</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19510443, member: 7066"] Komedyen Deniz Göktaş, gösterisinde Ekrem İmamoğlu ve Erdoğan ile ilgili şakalar yaptı: — "İmamoğlu... Cezaevinde benden daha sosyal bir hayatı olduğu kesin. Gardiyanı bağlamıştır, avukatlarla geyik yapıyordur, kafa dinliyordur gibi geliyor. Zaten içeriden gelen haberler de öyle." — "Erdoğan'ın, utangaç bir diktatörden kendi kimliğiyle barışık bir diktatöre geçişi... Yani bizim başımıza gelenleri düşünmezseniz, bir birey için çok önemli bir ilerleme. İşte o internetteki kişisel gelişim videolarını sadece iyi niyetli insanlar izlemiyor, bu adamlar da izliyor. Belli ki bir gün çok iyi bir videoya denk geldi ve dedi ki: 'Evet ya, 30 yıldır niye kendini kısıtlıyorsun? Toplum baskısı, milletin yazdığı metinler, anayasa falan... Kendin ol ya! Kendin ol. Kır kabuklarını Tayyip ya!'" [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst