Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19505635, member: 7066"]</p><p>Susuyorum sende sev diye</p><p>Hiç birşeyi yargılamadan</p><p>Hiç birşey istemeden</p><p>Söylenecek çok söz var ki</p><p>Anla ben biraz ötedeyim</p><p>Susuyorum zerafetimden </p><p>İçimdeki bir garip, bir hüzünlü</p><p>O kokulu teninin seslerini yazıyorum </p><p></p><p>Elbet birgün kendinin gurbetin de </p><p>Kitaplarda, yapayalnız kalmak istemelerde</p><p>Yalnızlığı giyinmiş kalbine</p><p>Memleket gibi baktığım gözlerine</p><p>Bir güneş gibi adım attığım toprağına</p><p>Durgun sularına dokunduğumu hatırladıkça</p><p>Keşke diyeceksin</p><p></p><p>Tükenmek mi</p><p>Sırrımı söylüyorum çocukluk ülkesinde</p><p>Kanayan yüreğimiz için yara bantları takarım</p><p>İçimde Allah'ın korkusu yaşanır ki</p><p>Bizimkisi eksik bir sözdür tamamlanamayan</p><p>Ve sensizlik sisle örtülmüş bahçelerim</p><p>Ve sen tozlu ölüm gibi enkazım</p><p></p><p>Sen gidince gözlerimin önünden</p><p>İçimdeki güzellikler, ölülere benzer</p><p>Ben bir ardıç ağacının dalı oldum </p><p>Rüzgârlı akşamlarında, soğuk gecelerinde </p><p>Seni ne kadar sevdiğimi anlatan</p><p>Sözleri sana doğru uzanan </p><p>Mektuplar yazarım</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19505635, member: 7066"] Susuyorum sende sev diye Hiç birşeyi yargılamadan Hiç birşey istemeden Söylenecek çok söz var ki Anla ben biraz ötedeyim Susuyorum zerafetimden İçimdeki bir garip, bir hüzünlü O kokulu teninin seslerini yazıyorum Elbet birgün kendinin gurbetin de Kitaplarda, yapayalnız kalmak istemelerde Yalnızlığı giyinmiş kalbine Memleket gibi baktığım gözlerine Bir güneş gibi adım attığım toprağına Durgun sularına dokunduğumu hatırladıkça Keşke diyeceksin Tükenmek mi Sırrımı söylüyorum çocukluk ülkesinde Kanayan yüreğimiz için yara bantları takarım İçimde Allah'ın korkusu yaşanır ki Bizimkisi eksik bir sözdür tamamlanamayan Ve sensizlik sisle örtülmüş bahçelerim Ve sen tozlu ölüm gibi enkazım Sen gidince gözlerimin önünden İçimdeki güzellikler, ölülere benzer Ben bir ardıç ağacının dalı oldum Rüzgârlı akşamlarında, soğuk gecelerinde Seni ne kadar sevdiğimi anlatan Sözleri sana doğru uzanan Mektuplar yazarım 🍂🍂🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst