Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19504844, member: 7066"]</p><p>Papatyaya nazaran ayçiçeğini sevdim.herkes seviyordu papatyayi.çayırda çimende çoğu yerdeydi papatya.oysa ayçiçeği öyle değildi her yerde yetişmez her yerde çıkmaz, büyümezdi.görüntüsü papatyayi andırırdı evet ama papatyadan daha büyük daha olgundu.rengide papatyaya göre sariydı solmuş gibi dururdu ama aslında papatyadan daha canlıydı.Diğer insanlar papatyaydı gözümde sen ise ayçiçeğimdin benim...<img class="smilie smilie--emoji" alt="🕊" title="Güvercin :dove:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f54a.png" data-shortname=":dove:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19504844, member: 7066"] Papatyaya nazaran ayçiçeğini sevdim.herkes seviyordu papatyayi.çayırda çimende çoğu yerdeydi papatya.oysa ayçiçeği öyle değildi her yerde yetişmez her yerde çıkmaz, büyümezdi.görüntüsü papatyayi andırırdı evet ama papatyadan daha büyük daha olgundu.rengide papatyaya göre sariydı solmuş gibi dururdu ama aslında papatyadan daha canlıydı.Diğer insanlar papatyaydı gözümde sen ise ayçiçeğimdin benim...🕊️ [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst