Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19502013, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="♦" title="Suit Elmas :diamonds:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2666.png" data-shortname=":diamonds:" /> Bir şahıs, <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇺🇸" title="Amerika Birleşik Devletleri :flag_us:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f1fa-1f1f8.png" data-shortname=":flag_us:" /> Amerika’nın yeterince parası olmadığı için <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇹🇷" title="Türkiye :flag_tr:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f1f9-1f1f7.png" data-shortname=":flag_tr:" /> Türkiye’ye saldırmadığını ‘Türk milliyetçilerine’ anlattı:</p><p></p><p>🔹️ Ülkemi seviyorum, milliyetçiyim ama Araplar için hiçbir şeyi boykot etmem” diyorsan mala anlatır gibi anlatıyorum.</p><p></p><p>🔹️ Düşman ülke Amerika, Müslüman ülkesi <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇵🇸" title="Filistin Bölgesi :flag_ps:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f1f5-1f1f8.png" data-shortname=":flag_ps:" /> Filistin’i de Türkiye’yi de sevmiyor.</p><p></p><p>🔹️ Fakat Filistin’in yeterli gücü olmadığı için ona zulmedebiliyor.</p><p></p><p>🔹️ Amerika, Türkiye’ye de zulmetmek ve ele geçirmek istiyor fakat yeterince parası yok.</p><p></p><p>🔹️ Türkler, Filistin’i sevmedikleri için Amerika’ya para desteğinde bulunuyorlar.</p><p></p><p>🔹️ Yani bu sayede Amerika’nın ilerde yeterince parası olunca Türkiye’ye de saldıracak.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19502013, member: 7066"] ♦️ Bir şahıs, 🇺🇸 Amerika’nın yeterince parası olmadığı için 🇹🇷 Türkiye’ye saldırmadığını ‘Türk milliyetçilerine’ anlattı: 🔹️ Ülkemi seviyorum, milliyetçiyim ama Araplar için hiçbir şeyi boykot etmem” diyorsan mala anlatır gibi anlatıyorum. 🔹️ Düşman ülke Amerika, Müslüman ülkesi 🇵🇸 Filistin’i de Türkiye’yi de sevmiyor. 🔹️ Fakat Filistin’in yeterli gücü olmadığı için ona zulmedebiliyor. 🔹️ Amerika, Türkiye’ye de zulmetmek ve ele geçirmek istiyor fakat yeterince parası yok. 🔹️ Türkler, Filistin’i sevmedikleri için Amerika’ya para desteğinde bulunuyorlar. 🔹️ Yani bu sayede Amerika’nın ilerde yeterince parası olunca Türkiye’ye de saldıracak. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst