Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19501325, member: 7066"]</p><p>"Seni sevmekten ne zaman vazgeçtim biliyormusun?</p><p>Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim.</p><p>Düşüncelerime ve değerlerime değer vermediğin için vazgeçtim.</p><p>Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim.</p><p>Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü sevgim yüceydi.</p><p>Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım.</p><p>Bu yüzden bende senden vazgeçtim."</p><p>#fridakahlo <img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19501325, member: 7066"] "Seni sevmekten ne zaman vazgeçtim biliyormusun? Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim. Düşüncelerime ve değerlerime değer vermediğin için vazgeçtim. Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim. Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, çünkü sevgim yüceydi. Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım. Bu yüzden bende senden vazgeçtim." #fridakahlo 🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst