Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19501243, member: 7066"]</p><p>Kadın ne ister sorusunu şuraya koyarken aklınızdan geçen belki de “kadın ne istemez ki…” olabilir. Yapmayın, önce bir düşünün.</p><p></p><p>Kadın denen bu dünyevi varlık daha nefes aldığı ilk gün istenmeyip sırf erkek olmadığı için insan sınıfına konulmayıp diri diri gömülmedi mi? Kadın denen masum varlık, daha masumluğunu kaybetmeden erkeklerin zoruyla bilmediği bir hayata çocuk yaşta itilip “artık orada yaşa, artık sen büyüdün” denilip bir gecede kadın, 9 ay 10 gün sonunda da anne olmadı mı?</p><p></p><p>Kadın denen bu haklı varlık, en büyük haklarından biri olan öğrenip dünyayı keşfetme, bir meslek edinip kendini değerli görme hakkını birkaç akıl yetimi kaba insan yüzünden kaybedip cahil kalmadı mı? Kadın denen bu bilgili varlık, bir şeyler konuşulduğunda kendi fikrinin sanki bir ucube gibi görüp söylemeye çekinmesi yüzünden bütün sözlerini içine ve ön yargı parmaklıklarına hapsetmedi mi?</p><p></p><p>Kadın denen bu güzel varlık, Allah’ın ona bahşettiği üstelik önceden isteme hakkı olmadan sahip olduğu iki göze, bir dudağa, bir tutam saça dünyanın en büyük kötülüklerini saklayan adamlar yüzünden hayatına bir bez parçasından bakmak zorunda kalmadı mı? Kadın denen bu namuslu varlık, bazı namus yoksunu zihniyetlerin zorlamasıyla sünnet olmadı mı?</p><p></p><p>Kadın denen bu vakur varlık, hayata geldiğinden beri başına gelenleri sorgulamadan belki de çaresizlikten başını önüne eğip geleceğini bilmedi mi? Kadın neyi bildi?</p><p></p><p>Biliyorum, her erkek aynı değildir, her kadın da. Ama her çocuk aynıydı. Bütün çocukların mutlulukları aynı, bizim mutsuzluklarımız apayrı… Nerede kaybettik masumiyetimizi?</p><p></p><p>İlkokula giderken artık erkek çocuklarla oynamamamız söylendiğinde mi yoksa ilk ruj sürdüğümüzde mi? Belki döngüdür bu, sürüp gidecek. Belki de değiştirebilecek kadar güçlü veya istekli değiliz. Belki böyle geldi, böyle gidecek diyoruz. Ama küçücük bir adım kadını ileri taşımaya, sahip olduklarına kavuşmaya, varlığını ve farkını bilmeye yeter de artar bile.</p><p></p><p>Eğer sen zihninin kuytu köşelerine sakladığın çocukluğunu ve masum hallerini hatırlarsan ben bugün senin yüzünden değil senin sayende yaşıyorum ve mutluyum diyebilirim. Senin sayende!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19501243, member: 7066"] Kadın ne ister sorusunu şuraya koyarken aklınızdan geçen belki de “kadın ne istemez ki…” olabilir. Yapmayın, önce bir düşünün. Kadın denen bu dünyevi varlık daha nefes aldığı ilk gün istenmeyip sırf erkek olmadığı için insan sınıfına konulmayıp diri diri gömülmedi mi? Kadın denen masum varlık, daha masumluğunu kaybetmeden erkeklerin zoruyla bilmediği bir hayata çocuk yaşta itilip “artık orada yaşa, artık sen büyüdün” denilip bir gecede kadın, 9 ay 10 gün sonunda da anne olmadı mı? Kadın denen bu haklı varlık, en büyük haklarından biri olan öğrenip dünyayı keşfetme, bir meslek edinip kendini değerli görme hakkını birkaç akıl yetimi kaba insan yüzünden kaybedip cahil kalmadı mı? Kadın denen bu bilgili varlık, bir şeyler konuşulduğunda kendi fikrinin sanki bir ucube gibi görüp söylemeye çekinmesi yüzünden bütün sözlerini içine ve ön yargı parmaklıklarına hapsetmedi mi? Kadın denen bu güzel varlık, Allah’ın ona bahşettiği üstelik önceden isteme hakkı olmadan sahip olduğu iki göze, bir dudağa, bir tutam saça dünyanın en büyük kötülüklerini saklayan adamlar yüzünden hayatına bir bez parçasından bakmak zorunda kalmadı mı? Kadın denen bu namuslu varlık, bazı namus yoksunu zihniyetlerin zorlamasıyla sünnet olmadı mı? Kadın denen bu vakur varlık, hayata geldiğinden beri başına gelenleri sorgulamadan belki de çaresizlikten başını önüne eğip geleceğini bilmedi mi? Kadın neyi bildi? Biliyorum, her erkek aynı değildir, her kadın da. Ama her çocuk aynıydı. Bütün çocukların mutlulukları aynı, bizim mutsuzluklarımız apayrı… Nerede kaybettik masumiyetimizi? İlkokula giderken artık erkek çocuklarla oynamamamız söylendiğinde mi yoksa ilk ruj sürdüğümüzde mi? Belki döngüdür bu, sürüp gidecek. Belki de değiştirebilecek kadar güçlü veya istekli değiliz. Belki böyle geldi, böyle gidecek diyoruz. Ama küçücük bir adım kadını ileri taşımaya, sahip olduklarına kavuşmaya, varlığını ve farkını bilmeye yeter de artar bile. Eğer sen zihninin kuytu köşelerine sakladığın çocukluğunu ve masum hallerini hatırlarsan ben bugün senin yüzünden değil senin sayende yaşıyorum ve mutluyum diyebilirim. Senin sayende! [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst