Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19500921, member: 7066"]</p><p>En azından üç dil bil istedim</p><p>Gönül, kalp, yürek</p><p>En azından üç dil öğren istedim</p><p>Aşk, sevgi, sadakat</p><p>En az üç dil bil istedim</p><p>Arama kitaplarda bulunmaz</p><p>Arama ne zaman da ne günde bulunmaz</p><p>En azından üç dil bil istedim</p><p>İnancımı, sevgimi, canlı cansız sevda mı</p><p></p><p>Ne koyun sürüsü çobansız kalır</p><p>Ne ezan sesi yalnız </p><p></p><p>Ne ateş susuz kalır</p><p>Ne ağaçlar topraksız </p><p></p><p>Ne yaprak dalsız kalır</p><p>Ne kağnı öküzsüz, mandasız</p><p></p><p>İnceden inceden ben yine yalnız</p><p>Yüreğim sana hasret kalır</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19500921, member: 7066"] En azından üç dil bil istedim Gönül, kalp, yürek En azından üç dil öğren istedim Aşk, sevgi, sadakat En az üç dil bil istedim Arama kitaplarda bulunmaz Arama ne zaman da ne günde bulunmaz En azından üç dil bil istedim İnancımı, sevgimi, canlı cansız sevda mı Ne koyun sürüsü çobansız kalır Ne ezan sesi yalnız Ne ateş susuz kalır Ne ağaçlar topraksız Ne yaprak dalsız kalır Ne kağnı öküzsüz, mandasız İnceden inceden ben yine yalnız Yüreğim sana hasret kalır 🍂🍂🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst