Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19488382, member: 7066"]</p><p>Sen bilemezsin </p><p>Ben yokluğu yalnızlıkta sanırdım </p><p>Bir sokağın arka tarafında arardım</p><p>Duyarsız, anlamsız</p><p>Kirli, karanlık yaşamın içinde</p><p>İkinci yokluğa dalmak bilirdim</p><p></p><p>Meğerse yokluğum sen olmuşun</p><p>Yalnızlığım sen olmuşun</p><p>Elimdeki gülüşünle mutlu olmayı öğrendim</p><p>Sürekli dipsiz</p><p>Sürekli eksik hayallerde yaşar oldum </p><p></p><p>Sen bilemezsin</p><p>Oysa sen sende ol demiştim</p><p>Ya kendin olur, kendini bulursun</p><p>Yâda yok olursun demiştim</p><p>Ne kuru ekmeğin tadını bildin</p><p>Ne bomboş bir varlığı doldurdun</p><p></p><p>Biz o eski büyümemiş çocuklar </p><p>Ne vakit seni unutsam</p><p>Yâda seni görmesem</p><p>Bir karanlığa çöker olsam</p><p>Yalnızlığın senden geldiğini anladım</p><p>Yokluğun senden geldiğini anladım</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19488382, member: 7066"] Sen bilemezsin Ben yokluğu yalnızlıkta sanırdım Bir sokağın arka tarafında arardım Duyarsız, anlamsız Kirli, karanlık yaşamın içinde İkinci yokluğa dalmak bilirdim Meğerse yokluğum sen olmuşun Yalnızlığım sen olmuşun Elimdeki gülüşünle mutlu olmayı öğrendim Sürekli dipsiz Sürekli eksik hayallerde yaşar oldum Sen bilemezsin Oysa sen sende ol demiştim Ya kendin olur, kendini bulursun Yâda yok olursun demiştim Ne kuru ekmeğin tadını bildin Ne bomboş bir varlığı doldurdun Biz o eski büyümemiş çocuklar Ne vakit seni unutsam Yâda seni görmesem Bir karanlığa çöker olsam Yalnızlığın senden geldiğini anladım Yokluğun senden geldiğini anladım 🍂🍂🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst