Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19488269, member: 7066"]</p><p>Yine ben geldim</p><p>Üzerimde özgürlük kuşları</p><p>Mektup yazmayan ellerinle</p><p>Ağzını bıçak açmaz sözlerine geldim</p><p>Seni kimsenin benim gibi sevmediği vakitte</p><p>Perişan hâlde, şiirleri unutmuş gönlüne geldim</p><p></p><p>Yine ben geldim</p><p>Sen geleceksin diye</p><p>Mutluluğum her dakika artar </p><p>Geceyi seyrede seyrede</p><p>Mum ışığına kana kana</p><p>Kurumuş güz yaprakları zamanında</p><p>Alıştığın güneşli günler için ben geldim</p><p></p><p>Çare yoktur diyemezsin</p><p>Bir bana olmadı vaktin</p><p>Baştan aşağı yorgunluğuma olmadı vaktin</p><p>Çok acılı, buz sarkıkları gibi olmaktan çok yoruldum</p><p>Öyle böyle değil sana özlemim</p><p>Gülüşün o kadar güzel</p><p>O kadar masumdu ki saatlerce anlatamazdım seni</p><p></p><p>Bir Pazar günü şarkılarında ben geldim</p><p>Avuçlarımda kelebeği sıkıca tutarak</p><p>Ne vakit seni anladım </p><p>Ne vakit sana alıştım</p><p>Ne vakit seni sevdim</p><p>Ayaklarım yerinde duruyor mu</p><p>Ne vakit sana geldim</p><p>Ki yine ben geldim</p><p></p><p>Üstüm başım toz içinde</p><p>Dikenlere takılmış yürek kesiği</p><p>Dua gibi gülüşüne</p><p>Bir huzur içinde yaşanan şehrine</p><p>Yine ben geldim </p><p>Ben geldim</p><p>Ben geldim </p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19488269, member: 7066"] Yine ben geldim Üzerimde özgürlük kuşları Mektup yazmayan ellerinle Ağzını bıçak açmaz sözlerine geldim Seni kimsenin benim gibi sevmediği vakitte Perişan hâlde, şiirleri unutmuş gönlüne geldim Yine ben geldim Sen geleceksin diye Mutluluğum her dakika artar Geceyi seyrede seyrede Mum ışığına kana kana Kurumuş güz yaprakları zamanında Alıştığın güneşli günler için ben geldim Çare yoktur diyemezsin Bir bana olmadı vaktin Baştan aşağı yorgunluğuma olmadı vaktin Çok acılı, buz sarkıkları gibi olmaktan çok yoruldum Öyle böyle değil sana özlemim Gülüşün o kadar güzel O kadar masumdu ki saatlerce anlatamazdım seni Bir Pazar günü şarkılarında ben geldim Avuçlarımda kelebeği sıkıca tutarak Ne vakit seni anladım Ne vakit sana alıştım Ne vakit seni sevdim Ayaklarım yerinde duruyor mu Ne vakit sana geldim Ki yine ben geldim Üstüm başım toz içinde Dikenlere takılmış yürek kesiği Dua gibi gülüşüne Bir huzur içinde yaşanan şehrine Yine ben geldim Ben geldim Ben geldim 🍂🍂🍂 [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst