Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19485465, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" /> RUSYA DEVLET BAŞKANI PUTİN’İN ALMAN HÜKÜMETİNE VE ALMAN HALKINA MESAJI</p><p></p><p>“Sizlere saldırmak istemiyoruz! Neden saldıralım ki</p><p> O günler çoktan geride kaldı</p><p> Aklı başında ve net düşünebilen herkes bunu anlar</p><p></p><p>Birincisi:</p><p></p><p> Zaten 2,5 trilyon avroluk devlet borcunuz var ve hiçbir ciddi iktisatçı, bunu nasıl geri ödeyeceğinizi bilmiyor. Şimdi de bize karşı silahlanmak için 1 trilyon avro daha borç almak istiyorsunuz. Rus halkının bu borçları ödemesini mi istiyorsunuz? Asla!</p><p></p><p> İkincisi: Ülkeniz, size yılda 50 milyar avroya mal olan milyonlarca göçmenle dolu. Bunun hesabını Rus halkı mı sormalı?</p><p></p><p> Üçüncüsü: Nüfusunuzun önemli bir kısmı o kadar çılgın ki, bisiklete binerek ve böcek yiyerek iklimi etkileyebileceğine inanıyor. Belki bu muazzam beyin hasarı giderilebilir, ama bu da bize “çok” pahalıya mal olur.</p><p></p><p> Dördüncüsü: – Eğitim sisteminiz bir zamanlar örnek niteliğindeydi. Artık pek çok sınıfta neredeyse hiç ders yapılmıyor, çünkü neredeyse kimse Almanca konuşmuyor.</p><p></p><p> Beşincisi: – Altyapınız çürüyor ve onarımlarda ilerleme kaydedemiyorsunuz.</p><p></p><p> Altıncısı: – Demiryollarınız bir zamanlar dünyanın gurur kaynağıydı. Artık trenleriniz Hindistan’daki gibi çalışıyor.</p><p></p><p> Yedincisi: – Ünlü mühendislerinize ihtiyacımız yok. Yaptırımlar sırasında onlarsız da idare edebileceğimizi öğrendik. Ama yine de onlara ihtiyacımız olursa, Çin’e başvururuz. Oradakiler sadece daha ucuz değil, aynı zamanda daha da iyidir.</p><p></p><p> Sekizinci olarak: – Ne hammaddeniz ne de enerji kaynaklarınız var. Öyleyse neden ülkenizi işgal edelim ki? Aslında hiç yaşamayacağımız sorunları çözmek için mi? Gerçekçi bir bakış açısıyla: Bizi çağırsanız, teslim olsanız ve beyaz bayraklar sallasanız bile, yine de gelmeyiz</p><p></p><p>.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19485465, member: 7066"] 🔴 RUSYA DEVLET BAŞKANI PUTİN’İN ALMAN HÜKÜMETİNE VE ALMAN HALKINA MESAJI “Sizlere saldırmak istemiyoruz! Neden saldıralım ki O günler çoktan geride kaldı Aklı başında ve net düşünebilen herkes bunu anlar Birincisi: Zaten 2,5 trilyon avroluk devlet borcunuz var ve hiçbir ciddi iktisatçı, bunu nasıl geri ödeyeceğinizi bilmiyor. Şimdi de bize karşı silahlanmak için 1 trilyon avro daha borç almak istiyorsunuz. Rus halkının bu borçları ödemesini mi istiyorsunuz? Asla! İkincisi: Ülkeniz, size yılda 50 milyar avroya mal olan milyonlarca göçmenle dolu. Bunun hesabını Rus halkı mı sormalı? Üçüncüsü: Nüfusunuzun önemli bir kısmı o kadar çılgın ki, bisiklete binerek ve böcek yiyerek iklimi etkileyebileceğine inanıyor. Belki bu muazzam beyin hasarı giderilebilir, ama bu da bize “çok” pahalıya mal olur. Dördüncüsü: – Eğitim sisteminiz bir zamanlar örnek niteliğindeydi. Artık pek çok sınıfta neredeyse hiç ders yapılmıyor, çünkü neredeyse kimse Almanca konuşmuyor. Beşincisi: – Altyapınız çürüyor ve onarımlarda ilerleme kaydedemiyorsunuz. Altıncısı: – Demiryollarınız bir zamanlar dünyanın gurur kaynağıydı. Artık trenleriniz Hindistan’daki gibi çalışıyor. Yedincisi: – Ünlü mühendislerinize ihtiyacımız yok. Yaptırımlar sırasında onlarsız da idare edebileceğimizi öğrendik. Ama yine de onlara ihtiyacımız olursa, Çin’e başvururuz. Oradakiler sadece daha ucuz değil, aynı zamanda daha da iyidir. Sekizinci olarak: – Ne hammaddeniz ne de enerji kaynaklarınız var. Öyleyse neden ülkenizi işgal edelim ki? Aslında hiç yaşamayacağımız sorunları çözmek için mi? Gerçekçi bir bakış açısıyla: Bizi çağırsanız, teslim olsanız ve beyaz bayraklar sallasanız bile, yine de gelmeyiz . [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst