Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19483507, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="♦" title="Suit Elmas :diamonds:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2666.png" data-shortname=":diamonds:" /> Sabahattin Önkibar: </p><p></p><p>🔹️ Amedspor’un bayrağı, ‘Aman kimse indirmesin’ denilerek 24 saat polisle korundu.</p><p></p><p>🔹️ Sanki futbol kulübü bayrağı değil de <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇹🇷" title="Türkiye :flag_tr:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f1f9-1f1f7.png" data-shortname=":flag_tr:" /> Türk bayrağı ki şanlı bayrağımız bile bu şekilde korunmuyor ve PKK’lı teröristlerin zaman zaman saldırısına uğruyor.</p><p></p><p>🔹️ Biz, kimseyi hedef göstermeyiz ve sporu, futbolu barış olarak görürüz. Ancak Amedspor’u yönetenler aynı bakışta, aynı hassasiyette değil. Yaşananlar ortada. Bu takım geçen sene nereye gittiyse, hangi ilimize gittiyse orada gerginlikler oldu, olaylar yaşandı.</p><p></p><p>🔹️ Ayrıca neden adı Diyarbakırspor değil de Amedspor? Amed, <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇦🇲" title="Ermenistan :flag_am:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f1e6-1f1f2.png" data-shortname=":flag_am:" /> Ermenistan’daki Türkiye düşmanları ve PKK’nın sembolüdür. </p><p></p><p>🔹️ Ahmet Türk gibi onlarca DEM’linin mesajları da ortada. Bu kulüp adeta onları temsil ediyor.</p><p></p><p>🔹️ Gerçeklik böyleyken AKP iktidarının böylesi bir kulübün bayrağına devlet koruması vermesi vallahi icaptır.</p><p></p><p>🔹️ Ben baze...</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19483507, member: 7066"] ♦️ Sabahattin Önkibar: 🔹️ Amedspor’un bayrağı, ‘Aman kimse indirmesin’ denilerek 24 saat polisle korundu. 🔹️ Sanki futbol kulübü bayrağı değil de 🇹🇷 Türk bayrağı ki şanlı bayrağımız bile bu şekilde korunmuyor ve PKK’lı teröristlerin zaman zaman saldırısına uğruyor. 🔹️ Biz, kimseyi hedef göstermeyiz ve sporu, futbolu barış olarak görürüz. Ancak Amedspor’u yönetenler aynı bakışta, aynı hassasiyette değil. Yaşananlar ortada. Bu takım geçen sene nereye gittiyse, hangi ilimize gittiyse orada gerginlikler oldu, olaylar yaşandı. 🔹️ Ayrıca neden adı Diyarbakırspor değil de Amedspor? Amed, 🇦🇲 Ermenistan’daki Türkiye düşmanları ve PKK’nın sembolüdür. 🔹️ Ahmet Türk gibi onlarca DEM’linin mesajları da ortada. Bu kulüp adeta onları temsil ediyor. 🔹️ Gerçeklik böyleyken AKP iktidarının böylesi bir kulübün bayrağına devlet koruması vermesi vallahi icaptır. 🔹️ Ben baze... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst