Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19476193, member: 7066"]</p><p>Bir Kürt sevdim</p><p>Şarkısı içimde söylenen</p><p>Karanlık odalarda görünmez olan</p><p>Beklemekten başka çare bırakmayan</p><p></p><p>Bir Kürt sevdim</p><p>Sokaklarında rüzgarı çarpan</p><p>Tek bir geceyi yaşamadan</p><p>Uğultulu tepelerden acısını haykıran</p><p></p><p>Bu kadar mıydı yaşantımız</p><p>Ne çok sevdim ki</p><p>Ne çok mutlu oldum ki</p><p>Aynalardan yansır yasak sevgiler</p><p>İçimdeki buruşmuş yasak kelimeler</p><p>Ki bu kadar mıydı göz yaşımız</p><p></p><p>Bir Kürt sevdim</p><p>Zamansız içimdeki acılarda</p><p>Çok özlemek neymiş</p><p>Umutlarla yaşamak neymiş</p><p>Bir bana sorsun istedim</p><p></p><p>Bir Kürt sevdim</p><p>Tanıdığım gecenin yarısında</p><p>Çocuksu mahsun gülüşünde </p><p>Yaprak dökümü mevsimleri sonrasında</p><p>Toprakla güneş arasına sıkışmış</p><p>Ölüm kokan yerde bekler oldum </p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🍂" title="Düşen yaprak :fallen_leaf:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f342.png" data-shortname=":fallen_leaf:" /></p><p></p><p>@ByRomanticom</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19476193, member: 7066"] Bir Kürt sevdim Şarkısı içimde söylenen Karanlık odalarda görünmez olan Beklemekten başka çare bırakmayan Bir Kürt sevdim Sokaklarında rüzgarı çarpan Tek bir geceyi yaşamadan Uğultulu tepelerden acısını haykıran Bu kadar mıydı yaşantımız Ne çok sevdim ki Ne çok mutlu oldum ki Aynalardan yansır yasak sevgiler İçimdeki buruşmuş yasak kelimeler Ki bu kadar mıydı göz yaşımız Bir Kürt sevdim Zamansız içimdeki acılarda Çok özlemek neymiş Umutlarla yaşamak neymiş Bir bana sorsun istedim Bir Kürt sevdim Tanıdığım gecenin yarısında Çocuksu mahsun gülüşünde Yaprak dökümü mevsimleri sonrasında Toprakla güneş arasına sıkışmış Ölüm kokan yerde bekler oldum 🍂🍂🍂 @ByRomanticom [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst