Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19472937, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="♦" title="Suit Elmas :diamonds:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2666.png" data-shortname=":diamonds:" /> Nevşin Mengü, TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nu eleştirdi:</p><p></p><p>🔸️ Bak, eline gücü geçiren TFF Başkanı bile diyor ki: “Kardeşim, beni eleştireni içeri atın.”</p><p></p><p>🔸️ Kendine bir koltuk bulan, kendisini her şeyin üstünde, dokunulmaz görüyor. Kimse hiçbir şey diyemez. Niye? Çünkü o, bu sistemde bir koltuk sahibi.</p><p></p><p>🔸️ Geri kalan herkes de çok affedersiniz, onların gözünde eşek gibi susacak ve katlanacak. Hata yapılırsa da katlanacak. Batırılırsa da katlanacak. Buna karşı bir şey söyleyen varsa içeri atılacak.</p><p></p><p>🔸️ Demek ki bugün iyi kötü koltuk sahibi olan herkesin kafasındaki sistem bu.</p><p></p><p>🔸️ TFF Başkanı dedi ki: “Herkesi içeri atıyorsunuz, bunları da atın. Bunları da atın.”</p><p></p><p>🔸️ Ya bence biz oldu olacak, Türkiye’yi bir büyük hapishane yapalım.Hatta bence herkesin standardı olsun, ev hapsi olsun. Hepimizin bileğine bir kelepçe takılsın. Özel izinle çıkalım evden. Özel izin isteyelim biz devletten. Çıkalım mı, işe gidelim mi, gelelim mi diye tek tek devlet izin versin. ...</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19472937, member: 7066"] ♦️ Nevşin Mengü, TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nu eleştirdi: 🔸️ Bak, eline gücü geçiren TFF Başkanı bile diyor ki: “Kardeşim, beni eleştireni içeri atın.” 🔸️ Kendine bir koltuk bulan, kendisini her şeyin üstünde, dokunulmaz görüyor. Kimse hiçbir şey diyemez. Niye? Çünkü o, bu sistemde bir koltuk sahibi. 🔸️ Geri kalan herkes de çok affedersiniz, onların gözünde eşek gibi susacak ve katlanacak. Hata yapılırsa da katlanacak. Batırılırsa da katlanacak. Buna karşı bir şey söyleyen varsa içeri atılacak. 🔸️ Demek ki bugün iyi kötü koltuk sahibi olan herkesin kafasındaki sistem bu. 🔸️ TFF Başkanı dedi ki: “Herkesi içeri atıyorsunuz, bunları da atın. Bunları da atın.” 🔸️ Ya bence biz oldu olacak, Türkiye’yi bir büyük hapishane yapalım.Hatta bence herkesin standardı olsun, ev hapsi olsun. Hepimizin bileğine bir kelepçe takılsın. Özel izinle çıkalım evden. Özel izin isteyelim biz devletten. Çıkalım mı, işe gidelim mi, gelelim mi diye tek tek devlet izin versin. ... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst