Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19447969, member: 7066"]</p><p>Sen varken hiç üşümezdim</p><p></p><p>Yemeğimi yedim, üstümü sıkı giydim. İlaçlarımıda düzenli alıyorum. Evet kahvaltıda söz verdiğim gibi beş zeytin mutlaka yiyorum. Her sabah tembihlerdin ya hani. Beni merak ederdin. Şimdi de merak ediyormusun peki... Üşüyor olabilirmiyim sensiz. Belkide yemeden içmeden kesilmiştir diye düşündünmü hiç. Ben sen gittiğin gün, kuralları çiğnedim. Tek suçlusuda sensin. Zaten zeytinden nefret ederdim. İştahım hiç yoktu, yemeği zorla yerdim. Bir tek üşümem canımı sıktı benim. Sen varken____ hiç üşümezdim.</p><p></p><p>#evinabéxédî</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19447969, member: 7066"] Sen varken hiç üşümezdim Yemeğimi yedim, üstümü sıkı giydim. İlaçlarımıda düzenli alıyorum. Evet kahvaltıda söz verdiğim gibi beş zeytin mutlaka yiyorum. Her sabah tembihlerdin ya hani. Beni merak ederdin. Şimdi de merak ediyormusun peki... Üşüyor olabilirmiyim sensiz. Belkide yemeden içmeden kesilmiştir diye düşündünmü hiç. Ben sen gittiğin gün, kuralları çiğnedim. Tek suçlusuda sensin. Zaten zeytinden nefret ederdim. İştahım hiç yoktu, yemeği zorla yerdim. Bir tek üşümem canımı sıktı benim. Sen varken____ hiç üşümezdim. #evinabéxédî [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst