Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Alex00, post: 19423314, member: 43202"]</p><p>14 Haziran 2026'da Dallas Stadyumu'nda Japonya ile Hollanda arasında oynanan ve 2-2'lik beraberlikle sonuçlanan maçın ardından tribünlerde pek rastlanılmayan bir sahne yaşandı.</p><p></p><p>Maçın bitiş düdüğünden sonra yüzlerce Japon taraftar kalmayı tercih etti. Çıkışlara yönelmek yerine, koltuklardan ve koridorlardan çöpleri toplamaya başladılar. </p><p></p><p>Bu maç sonrası temizlik, Japon taraftarlar arasında bilinen bir gelenektir. Küçük yaşlardan itibaren öğretilen ve çevreyi temiz tutma fikri olan kültürel bir uygulamadan kaynaklanmaktadır. Japon okullarında çocuklar düzenli olarak kendi sınıflarını ve ortak alanları temizler ve kamusal alanlara saygıyı günlük bir alışkanlık haline getirirler.</p><p></p><p>Bu yetiştirme tarzı nedeniyle, Japon taraftarlar takımları kazansa da kaybetse de berabere kalsa da maçlardan sonra stadyumları düzenli olarak temizlerler. Bunu, mekana saygı göstermenin ve bir sonraki grup için hazır bırakmanın basit bir yolu olarak görüyorlar.</p><p></p><p>Aynı ruh oyunculara da yansıyor. Her maçtan sonra, Japonya milli takımının soyunma odalarını temiz ve düzenli bıraktığı, genellikle bir teşekkür notu ve katlanmış origami turna kuşlarından oluşan bir koleksiyon bırakarak takdirlerini gösterdiği söyleniyor.</p><p></p><p>Japonya'nın 1998'deki ilk Dünya Kupası katılımından beri devam eden bu gelenek, yıllar içinde güçlü bir saygı, disiplin ve nezaket sembolü haline geldi."</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Alex00, post: 19423314, member: 43202"] 14 Haziran 2026'da Dallas Stadyumu'nda Japonya ile Hollanda arasında oynanan ve 2-2'lik beraberlikle sonuçlanan maçın ardından tribünlerde pek rastlanılmayan bir sahne yaşandı. Maçın bitiş düdüğünden sonra yüzlerce Japon taraftar kalmayı tercih etti. Çıkışlara yönelmek yerine, koltuklardan ve koridorlardan çöpleri toplamaya başladılar. Bu maç sonrası temizlik, Japon taraftarlar arasında bilinen bir gelenektir. Küçük yaşlardan itibaren öğretilen ve çevreyi temiz tutma fikri olan kültürel bir uygulamadan kaynaklanmaktadır. Japon okullarında çocuklar düzenli olarak kendi sınıflarını ve ortak alanları temizler ve kamusal alanlara saygıyı günlük bir alışkanlık haline getirirler. Bu yetiştirme tarzı nedeniyle, Japon taraftarlar takımları kazansa da kaybetse de berabere kalsa da maçlardan sonra stadyumları düzenli olarak temizlerler. Bunu, mekana saygı göstermenin ve bir sonraki grup için hazır bırakmanın basit bir yolu olarak görüyorlar. Aynı ruh oyunculara da yansıyor. Her maçtan sonra, Japonya milli takımının soyunma odalarını temiz ve düzenli bıraktığı, genellikle bir teşekkür notu ve katlanmış origami turna kuşlarından oluşan bir koleksiyon bırakarak takdirlerini gösterdiği söyleniyor. Japonya'nın 1998'deki ilk Dünya Kupası katılımından beri devam eden bu gelenek, yıllar içinde güçlü bir saygı, disiplin ve nezaket sembolü haline geldi." [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst