Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19421670, member: 7066"]</p><p>Alaattin Kadayıfçıoğlu:</p><p></p><p>"Ne olduğunu sormak ve araçlarını çekmelerini rica etmek için, aracımızı alacağımızdan dolayı araçtan indim. Tedbirli bir şekilde yanlarına gittim. Konuşmak amacıyla yolcu koltuğunun camını, parmağımda bulunan yüzükle tıklattım.</p><p></p><p>Kendisi kapıyı hızlıca itip bana doğru vurdu. Ben kapıyı tuttum. Şahsa, ‘Aracınızı çekin buradan, aracımızı alacağız. Aracınızı çeker misiniz?’ dedim. Şahıs bana, çok affedersiniz, özür dileyerek söylüyorum, ‘hava koyduğumun çocuğu, siktir ol git.’ ve benzeri küfürler sarf ediyordu.</p><p></p><p>Yolcu koltuğunda oturan şahsa, ‘Aracımızı alacağız, aracınızı çeker misiniz?’ demem üzerine, o itişme sırasında zaten kapı açıldı. Sonrasında içeri çekildiğimi hatırlıyorum. Kendisi beni tutup içeri çekti.</p><p></p><p>Ben şahısla tek elimle mücadele ediyordum. Çünkü şahıs bana eliyle ve ayağıyla hamle yapıyordu. Hatta göğsüme doğru tekme savurdu. Elleriyle de, iki eliyle hamle yapıyordu. Ben şahsa tek elimle müdahale ediyordum. Ancak şahıs buna devam edince ben de gayriihtiyari, refleks olarak diğer elimi de şahsa götürmüş bulundum.</p><p></p><p>Şahıs silahı tutmaya çalıştı. Kendisine ‘Dur’ demeye kalmadan, o sırada şahsın müdahalesiyle bir anda silah patladı. Ben zaten orada şoka girdim. Çünkü benim silahımın patladığını bile anlayamadım. Benim silahım mı patladı, başka bir silah mı patladı, onu bile anlayamadım. Çünkü benim elim tetikte dahi değildi ve kimseye de nişan almadım efendim. Asla ateş de etmedim.</p><p></p><p>Sonrasında şoka girdim. Şoka girdiğimden ötürü Vito araca geçtim. O şokla orada kimseye bir şey olup olmadığını anlayamadım efendim. Olay o kadar çabuk ve hızlı gelişti ki…</p><p></p><p>Şahsın elinde veya bacağının arasında parlak bir cisim gördüm. Hatta bıçak veya silah olduğu düşüncesine kapıldım. O sırada bunu söylemeyi unuttum, eklemek istedim."</p><p></p><p>Hakim: "Silahın kurulu muydu?"</p><p></p><p>Kadayıfçıoğlu: "Evet efendim, kurulu bir vaziyetteydi. Zaten benim torpidoda…"</p><p></p><p>(Rojda Altıntaş)</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19421670, member: 7066"] Alaattin Kadayıfçıoğlu: "Ne olduğunu sormak ve araçlarını çekmelerini rica etmek için, aracımızı alacağımızdan dolayı araçtan indim. Tedbirli bir şekilde yanlarına gittim. Konuşmak amacıyla yolcu koltuğunun camını, parmağımda bulunan yüzükle tıklattım. Kendisi kapıyı hızlıca itip bana doğru vurdu. Ben kapıyı tuttum. Şahsa, ‘Aracınızı çekin buradan, aracımızı alacağız. Aracınızı çeker misiniz?’ dedim. Şahıs bana, çok affedersiniz, özür dileyerek söylüyorum, ‘hava koyduğumun çocuğu, siktir ol git.’ ve benzeri küfürler sarf ediyordu. Yolcu koltuğunda oturan şahsa, ‘Aracımızı alacağız, aracınızı çeker misiniz?’ demem üzerine, o itişme sırasında zaten kapı açıldı. Sonrasında içeri çekildiğimi hatırlıyorum. Kendisi beni tutup içeri çekti. Ben şahısla tek elimle mücadele ediyordum. Çünkü şahıs bana eliyle ve ayağıyla hamle yapıyordu. Hatta göğsüme doğru tekme savurdu. Elleriyle de, iki eliyle hamle yapıyordu. Ben şahsa tek elimle müdahale ediyordum. Ancak şahıs buna devam edince ben de gayriihtiyari, refleks olarak diğer elimi de şahsa götürmüş bulundum. Şahıs silahı tutmaya çalıştı. Kendisine ‘Dur’ demeye kalmadan, o sırada şahsın müdahalesiyle bir anda silah patladı. Ben zaten orada şoka girdim. Çünkü benim silahımın patladığını bile anlayamadım. Benim silahım mı patladı, başka bir silah mı patladı, onu bile anlayamadım. Çünkü benim elim tetikte dahi değildi ve kimseye de nişan almadım efendim. Asla ateş de etmedim. Sonrasında şoka girdim. Şoka girdiğimden ötürü Vito araca geçtim. O şokla orada kimseye bir şey olup olmadığını anlayamadım efendim. Olay o kadar çabuk ve hızlı gelişti ki… Şahsın elinde veya bacağının arasında parlak bir cisim gördüm. Hatta bıçak veya silah olduğu düşüncesine kapıldım. O sırada bunu söylemeyi unuttum, eklemek istedim." Hakim: "Silahın kurulu muydu?" Kadayıfçıoğlu: "Evet efendim, kurulu bir vaziyetteydi. Zaten benim torpidoda…" (Rojda Altıntaş) [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst