Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 19417460, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🌷" title="Lale :tulip:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f337.png" data-shortname=":tulip:" />BİR KISSA BİN HİSSE<img class="smilie smilie--emoji" alt="🌷" title="Lale :tulip:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f337.png" data-shortname=":tulip:" /></p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🥀" title="Solmuş çiçek :wilted_rose:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f940.png" data-shortname=":wilted_rose:" />CEHENNEME UĞRAMAYACAK YOKTUR<img class="smilie smilie--emoji" alt="🥀" title="Solmuş çiçek :wilted_rose:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f940.png" data-shortname=":wilted_rose:" /></p><p></p><p>(Tâbiin devri muhaddislerinden) Ebü Meysere (Amr b. Şürahbil) rahmetullahi aleyh, yatağına yattığı zaman: </p><p></p><p>-Keşke anam beni doğurmasaydı! demiş. Eşi ona: </p><p></p><p>-Ey Ebü Meysere! Allah Teâlâ sana ihsanda bulunmadı mı; sana hidayeti ve İslam'ı nasip etmedi mi? demiş. Ebü Meysere ona şöyle cevap vermiş: </p><p></p><p>-Evet, haklısın, ama Allah Teâlâ bizim cehenneme gireceğimizi de beyan etti. Oradan çıkacağımızı beyan etmedi.” </p><p></p><p>Ebü Meysere bu sözüyle, </p><p></p><p>“İçinizden, oraya (cehenneme) uğramayacak hiçbir kimse yoktur. </p><p></p><p>Bu, Rabbin için kesinleşmiş bir hükümdür.” (Meryem, 71) âyetini kastetmiştir. </p><p></p><p>Müfessirlerin çoğunluğuna göre, her mümin cehennemin içinden geçecek,fakat geçerken bile oranın cehennem olduğunu fark etmeyecektir. </p><p></p><p>Çünkü cehennem onlar geçerken sönecektir. Bir başka rivayete göre, bu âyette kastedilen “sırat köprüsü”dür; çünkü sırat köprüsü de cehennem üzerine kuruludur."</p><p></p><p>--Tenbihü'l Gafilin--</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 19417460, member: 7066"] 🌷BİR KISSA BİN HİSSE🌷 🥀CEHENNEME UĞRAMAYACAK YOKTUR🥀 (Tâbiin devri muhaddislerinden) Ebü Meysere (Amr b. Şürahbil) rahmetullahi aleyh, yatağına yattığı zaman: -Keşke anam beni doğurmasaydı! demiş. Eşi ona: -Ey Ebü Meysere! Allah Teâlâ sana ihsanda bulunmadı mı; sana hidayeti ve İslam'ı nasip etmedi mi? demiş. Ebü Meysere ona şöyle cevap vermiş: -Evet, haklısın, ama Allah Teâlâ bizim cehenneme gireceğimizi de beyan etti. Oradan çıkacağımızı beyan etmedi.” Ebü Meysere bu sözüyle, “İçinizden, oraya (cehenneme) uğramayacak hiçbir kimse yoktur. Bu, Rabbin için kesinleşmiş bir hükümdür.” (Meryem, 71) âyetini kastetmiştir. Müfessirlerin çoğunluğuna göre, her mümin cehennemin içinden geçecek,fakat geçerken bile oranın cehennem olduğunu fark etmeyecektir. Çünkü cehennem onlar geçerken sönecektir. Bir başka rivayete göre, bu âyette kastedilen “sırat köprüsü”dür; çünkü sırat köprüsü de cehennem üzerine kuruludur." --Tenbihü'l Gafilin-- [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst