Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18871886, member: 7066"]</p><p>İran kaynakları: </p><p></p><p>IRGC, bir MQ-1 'Predator' dronesini düşürdüğünü duyuruyor.</p><p></p><p>Orijinal açıklamada, dronenin Amerika'ya ait olduğu belirtiliyordu, ancak ABD artık MQ-1'i işletmiyor.</p><p></p><p>Bunun yerine, drone büyük olasılıkla Türkiye dışında MQ-1'i işleten tek bölgesel ülke olan Birleşik Arap Emirlikleri'ne ait.</p><p></p><p>Enformasyon merkezi: </p><p></p><p>Türkiye'nin olmasına imkan yok çünkü ne kadar istedi isek de Amerika bize Predator vermemiştir. Halihazırda çok daha iyisini üretmekteyiz.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18871886, member: 7066"] İran kaynakları: IRGC, bir MQ-1 'Predator' dronesini düşürdüğünü duyuruyor. Orijinal açıklamada, dronenin Amerika'ya ait olduğu belirtiliyordu, ancak ABD artık MQ-1'i işletmiyor. Bunun yerine, drone büyük olasılıkla Türkiye dışında MQ-1'i işleten tek bölgesel ülke olan Birleşik Arap Emirlikleri'ne ait. Enformasyon merkezi: Türkiye'nin olmasına imkan yok çünkü ne kadar istedi isek de Amerika bize Predator vermemiştir. Halihazırda çok daha iyisini üretmekteyiz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst