Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="kaka68, post: 18866394, member: 53116"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" />İsrail Milletvekili, muhalefetteki Evimiz İsrail (Yisrael Beiteinu) partisi genel başkanı ve eski savunma bakanı Avigdor Liberman:</p><p></p><p>"Patlayıcı yüklü insansız hava araçlarının Tel Aviv ve Kudüs'ü de vurması an meselesidir. Hizbullah mağlup edilmelidir.</p><p></p><p>Bu sabah şu anda Lübnan'da savaşan bir askerin babasından aldığım telefon görüşmesinden bahsetmek zorundayım. Kelimenin tam anlamıyla feryat ediyordu. Bir baba olarak, askerlerin orada elleri kolları bağlı olduğunu, savaşmalarına veya kendilerini savunmalarına izin verilmediğini, aynı zamanda Hizbullah militanları için kolay bir yem olarak bırakıldıklarını haykırdı. Kimse onlara planların ne olduğunu ya da ne yapmaları gerektiğini açıklamıyor. Askerlerimizi resmen kendi kaderlerine terk ediyorlar. En acil olan şey Hizbullah'ı mağlup etmektir.</p><p></p><p>Kuzeyde askerlerimizi amaçsızca feda etmeye devam edemeyiz. İki buçuk yılın ardından hükümetin hala herhangi bir cephede nasıl zafer kazanacağını bilmiyor olması kabul edilemez."</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="kaka68, post: 18866394, member: 53116"] 🔴İsrail Milletvekili, muhalefetteki Evimiz İsrail (Yisrael Beiteinu) partisi genel başkanı ve eski savunma bakanı Avigdor Liberman: "Patlayıcı yüklü insansız hava araçlarının Tel Aviv ve Kudüs'ü de vurması an meselesidir. Hizbullah mağlup edilmelidir. Bu sabah şu anda Lübnan'da savaşan bir askerin babasından aldığım telefon görüşmesinden bahsetmek zorundayım. Kelimenin tam anlamıyla feryat ediyordu. Bir baba olarak, askerlerin orada elleri kolları bağlı olduğunu, savaşmalarına veya kendilerini savunmalarına izin verilmediğini, aynı zamanda Hizbullah militanları için kolay bir yem olarak bırakıldıklarını haykırdı. Kimse onlara planların ne olduğunu ya da ne yapmaları gerektiğini açıklamıyor. Askerlerimizi resmen kendi kaderlerine terk ediyorlar. En acil olan şey Hizbullah'ı mağlup etmektir. Kuzeyde askerlerimizi amaçsızca feda etmeye devam edemeyiz. İki buçuk yılın ardından hükümetin hala herhangi bir cephede nasıl zafer kazanacağını bilmiyor olması kabul edilemez." [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst