Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="kaka68, post: 18865032, member: 53116"]</p><p>Trump:</p><p></p><p>İran İslam Cumhuriyeti ile müzakereler güzel bir şekilde ilerliyor!</p><p></p><p>Bu ya herkes için Büyük bir Anlaşma olacak ya da hiç Anlaşma olmayacak — Cephe hattına ve çatışmalara geri dönülecek, ancak her zamankinden daha büyük ve daha güçlü bir şekilde — Ve bunu kimse istemiyor!</p><p></p><p>Amerika Birleşik Devletleri'nin bu çok karmaşık yapbozu bir araya getirmek ve çözmek için gösterdiği tüm çabalardan sonra, bu Ülkelerin tamamının, asgari düzeyde ve eş zamanlı olarak İbrahim Anlaşmaları'na (Abraham Accords) imza atmasının zorunlu olması gerektiğini belirttim.</p><p></p><p>Bir veya iki ülkenin bunu yapmamak için bir gerekçesi olması muhtemeldir ve bu kabul edilecektir, ancak çoğunluk, bu Mutabakatı İran ile birlikte, aksi takdirde olabileceğinden çok daha Tarihi bir Olay haline getirmeye hazır, istekli ve muktedir olmalıdır.</p><p></p><p>Yukarıda adı geçen pek çok Büyük Liderle yaptığım görüşmelerde, Belgemiz imzalanır imzalanmaz İran İslam Cumhuriyeti'ni de İbrahim Anlaşmaları'nın bir parçası olarak görmekten onur duyacaklarını belirttiler. İşte bu gerçekten özel bir şey olurdu!</p><p></p><p>Tüm Ülkelerin İbrahim Anlaşmaları'nı derhal imzalamasını zorunlu olarak talep ediyorum ve eğer İran, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı olarak benimle bu Anlaşmayı imzalarsa, onları da bu eşsiz Dünya Koalisyonu'nun bir parçası olarak görmekten onur duyarım.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="kaka68, post: 18865032, member: 53116"] Trump: İran İslam Cumhuriyeti ile müzakereler güzel bir şekilde ilerliyor! Bu ya herkes için Büyük bir Anlaşma olacak ya da hiç Anlaşma olmayacak — Cephe hattına ve çatışmalara geri dönülecek, ancak her zamankinden daha büyük ve daha güçlü bir şekilde — Ve bunu kimse istemiyor! Amerika Birleşik Devletleri'nin bu çok karmaşık yapbozu bir araya getirmek ve çözmek için gösterdiği tüm çabalardan sonra, bu Ülkelerin tamamının, asgari düzeyde ve eş zamanlı olarak İbrahim Anlaşmaları'na (Abraham Accords) imza atmasının zorunlu olması gerektiğini belirttim. Bir veya iki ülkenin bunu yapmamak için bir gerekçesi olması muhtemeldir ve bu kabul edilecektir, ancak çoğunluk, bu Mutabakatı İran ile birlikte, aksi takdirde olabileceğinden çok daha Tarihi bir Olay haline getirmeye hazır, istekli ve muktedir olmalıdır. Yukarıda adı geçen pek çok Büyük Liderle yaptığım görüşmelerde, Belgemiz imzalanır imzalanmaz İran İslam Cumhuriyeti'ni de İbrahim Anlaşmaları'nın bir parçası olarak görmekten onur duyacaklarını belirttiler. İşte bu gerçekten özel bir şey olurdu! Tüm Ülkelerin İbrahim Anlaşmaları'nı derhal imzalamasını zorunlu olarak talep ediyorum ve eğer İran, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı olarak benimle bu Anlaşmayı imzalarsa, onları da bu eşsiz Dünya Koalisyonu'nun bir parçası olarak görmekten onur duyarım. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst