Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18863251, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔥" title="Ateş :fire:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f525.png" data-shortname=":fire:" /> "Vietnam'dan bu yana ABD'nin en felaketli stratejik başarısızlığı" — emekli tümgeneral</p><p></p><p>Emekli ABD Ordusu tümgeneral Randy Manner, çatışmanın hiçbir şey elde etmediğini - sadece düşmanlar yarattığını ve müttefiklerin ABD'ye güvenemeyeceklerini kanıtladığını söylüyor.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="💬" title="Konuşma balonu :speech_balloon:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f4ac.png" data-shortname=":speech_balloon:" /> "Bu asla olmamalıydı. Milyarlarca dolar, 13 Amerikan hayatı, yüzlerce yaralı, binlerce sivilin ölümü ve yaralanması. Dünya ekonomisi bu kadar kısa sürede böyle bir etki görmedi," dedi Mario Nawfal'a.</p><p></p><p>Manner, savaşı "Vietnam'dan bu yana ABD'nin en felaketli stratejik başarısızlığı" olarak nitelendiren eski bir İngiliz askeri subayıyla aynı fikirde.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" /> Hiç stratejik kazanım yok.</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" /> Daha fazla düşman.</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" /> Müttefikler şüpheye düştü.</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" /> İran artık ABD'nin onları yenemeyeceğini biliyor.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18863251, member: 7066"] 🔥 "Vietnam'dan bu yana ABD'nin en felaketli stratejik başarısızlığı" — emekli tümgeneral Emekli ABD Ordusu tümgeneral Randy Manner, çatışmanın hiçbir şey elde etmediğini - sadece düşmanlar yarattığını ve müttefiklerin ABD'ye güvenemeyeceklerini kanıtladığını söylüyor. 💬 "Bu asla olmamalıydı. Milyarlarca dolar, 13 Amerikan hayatı, yüzlerce yaralı, binlerce sivilin ölümü ve yaralanması. Dünya ekonomisi bu kadar kısa sürede böyle bir etki görmedi," dedi Mario Nawfal'a. Manner, savaşı "Vietnam'dan bu yana ABD'nin en felaketli stratejik başarısızlığı" olarak nitelendiren eski bir İngiliz askeri subayıyla aynı fikirde. 🔴 Hiç stratejik kazanım yok. 🔴 Daha fazla düşman. 🔴 Müttefikler şüpheye düştü. 🔴 İran artık ABD'nin onları yenemeyeceğini biliyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst