Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18859933, member: 7066"]</p><p>Haber spikeri Sultan Arınır Buzbaş, oğlu için vize randevusu alamadığını açıkladı:</p><p></p><p>“Merhaba. Bugün oğlumun vizesinin bittiğini fark edip, acaba nasıl başvursam diye düşünürken... Biz ne ara Schengen vizesine başvurmayı bu kadar zorlaştırdık? Hadi vizeyi geçtim, randevu almak ne ara bu kadar zorlaştı? Biz birkaç yıl önce kendi kendimize internet sitesine girip, hangi ülkeye gitmek istiyorsak ona vize randevusu alamıyor muyduk? Alıyorduk diye hatırlıyorum. Çok da rahat alıyordum, hiç aracı kullanmamıştım. Ama artık aracısız imkansız.</p><p></p><p>Botlarla aracılar, sağ olsunlar, bütün randevuları kapatıyormuş ve 100 eurodan başlayan fiyatlarla bize o randevu gününü satıyorlar. Şimdi bu bir haber olarak aktarmıyorum, bu bir serzeniş olarak... Ya biz bunu ne ara normalleştirdik? Niye normalleştirdik? Niye kimse bu konuyla ilgili hiçbir şey yapmıyor? Neden yapmıyor?</p><p>Yani, kolay randevu bulabilen bir aracısı olan varsa da bana yazsın.”</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18859933, member: 7066"] Haber spikeri Sultan Arınır Buzbaş, oğlu için vize randevusu alamadığını açıkladı: “Merhaba. Bugün oğlumun vizesinin bittiğini fark edip, acaba nasıl başvursam diye düşünürken... Biz ne ara Schengen vizesine başvurmayı bu kadar zorlaştırdık? Hadi vizeyi geçtim, randevu almak ne ara bu kadar zorlaştı? Biz birkaç yıl önce kendi kendimize internet sitesine girip, hangi ülkeye gitmek istiyorsak ona vize randevusu alamıyor muyduk? Alıyorduk diye hatırlıyorum. Çok da rahat alıyordum, hiç aracı kullanmamıştım. Ama artık aracısız imkansız. Botlarla aracılar, sağ olsunlar, bütün randevuları kapatıyormuş ve 100 eurodan başlayan fiyatlarla bize o randevu gününü satıyorlar. Şimdi bu bir haber olarak aktarmıyorum, bu bir serzeniş olarak... Ya biz bunu ne ara normalleştirdik? Niye normalleştirdik? Niye kimse bu konuyla ilgili hiçbir şey yapmıyor? Neden yapmıyor? Yani, kolay randevu bulabilen bir aracısı olan varsa da bana yazsın.” [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst