Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18856640, member: 7066"]</p><p>İstanbul Büyükada’da çöpleri yere atanları uyarmasıyla gündem olan tiyatrocu Mehmet Emrah Hamşioğlu, karşılaştığı manzaraya, çöp atanlara ve belediyeye tepki gösterdi:</p><p></p><p>Az önce iki tane kadını haşladım. Bu nedir ya? Bu nedir? Her yer çöp içinde ya. Ya bütün ada bu durumda biliyor musunuz? </p><p></p><p>Bütün ada, adalar bu durumda arkadaşlar. Ben hangisinin temizleyeceğimi şaşırdım. </p><p></p><p>Çocukları mı gezdireyim, buraları mı temizleyeyim. Bunlar nasıl yaratık ya? Ya bunu yani insanlar atıyor. Soysuz, sopsuz bu ayrı. </p><p></p><p>Ama Adalar Belediyesi diye bir belediye var ya. Ya seçim döneminde bu adamlar bizden oy almak için bin tane vaatte bulundular. Şu nedir ya? Yani burayı temizlemek benim işim mi ya? Ya bu nedir? </p><p></p><p>BAĞIRA BAĞIRA AĞLAMAK İSTİYORUM</p><p>Gerçekten arkadaşlar böyle bağıra bağıra ağlamak istiyorum. Ben artık dayanamıyorum ya. </p><p></p><p>Ya ben şimdi burayı yine temizleyeceğim, ama yine aynı duruma...</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18856640, member: 7066"] İstanbul Büyükada’da çöpleri yere atanları uyarmasıyla gündem olan tiyatrocu Mehmet Emrah Hamşioğlu, karşılaştığı manzaraya, çöp atanlara ve belediyeye tepki gösterdi: Az önce iki tane kadını haşladım. Bu nedir ya? Bu nedir? Her yer çöp içinde ya. Ya bütün ada bu durumda biliyor musunuz? Bütün ada, adalar bu durumda arkadaşlar. Ben hangisinin temizleyeceğimi şaşırdım. Çocukları mı gezdireyim, buraları mı temizleyeyim. Bunlar nasıl yaratık ya? Ya bunu yani insanlar atıyor. Soysuz, sopsuz bu ayrı. Ama Adalar Belediyesi diye bir belediye var ya. Ya seçim döneminde bu adamlar bizden oy almak için bin tane vaatte bulundular. Şu nedir ya? Yani burayı temizlemek benim işim mi ya? Ya bu nedir? BAĞIRA BAĞIRA AĞLAMAK İSTİYORUM Gerçekten arkadaşlar böyle bağıra bağıra ağlamak istiyorum. Ben artık dayanamıyorum ya. Ya ben şimdi burayı yine temizleyeceğim, ama yine aynı duruma... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst