Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18647828, member: 7066"]</p><p>-<img class="smilie smilie--emoji" alt="🔴" title="Kırmızı daire :red_circle:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f534.png" data-shortname=":red_circle:" />Amerikalı Aynasız olarak bilinen Erdal Kaya: (Tekirdağ’da şehit olan polis memurlarımız hk.)</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="◾" title="Siyah orta küçük kare :black_medium_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25fe.png" data-shortname=":black_medium_small_square:" />“Yıllardır bu olmasın diye savaşıyorum kanalımda. Zanlılara merhamet etmeyin diyorum ama bana cani olarak bakıyor bazıları.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="◾" title="Siyah orta küçük kare :black_medium_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25fe.png" data-shortname=":black_medium_small_square:" />Şimdi bu polisler bu zanlıyı vurup öldürseydi, ‘Neden bacağına atmadı?’ derdiniz. Ama polislerimiz şehit oldu, şimdi ‘Keşke vursaydı.’ diyorsunuz.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="◾" title="Siyah orta küçük kare :black_medium_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25fe.png" data-shortname=":black_medium_small_square:" />Haklı bir şekilde vursa bile polisler, hem sizin bakış açınızın verdiği yargıyla hem de savcı / hakimlerin cinayetle yargılamasıyla karşı karşıya kalıyor. Ve vurmazsa, tablo gördüğümüz gibi.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="◾" title="Siyah orta küçük kare :black_medium_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25fe.png" data-shortname=":black_medium_small_square:" />Kim ne derse desin, bu konuda savaşımı vermeye devam edeceğim. </p><p></p><p>ZANLILARA MERHAMET, MAĞDURİYETE DAVET DEMEKTİR!”</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18647828, member: 7066"] -🔴Amerikalı Aynasız olarak bilinen Erdal Kaya: (Tekirdağ’da şehit olan polis memurlarımız hk.) ◾️“Yıllardır bu olmasın diye savaşıyorum kanalımda. Zanlılara merhamet etmeyin diyorum ama bana cani olarak bakıyor bazıları. ◾️Şimdi bu polisler bu zanlıyı vurup öldürseydi, ‘Neden bacağına atmadı?’ derdiniz. Ama polislerimiz şehit oldu, şimdi ‘Keşke vursaydı.’ diyorsunuz. ◾️Haklı bir şekilde vursa bile polisler, hem sizin bakış açınızın verdiği yargıyla hem de savcı / hakimlerin cinayetle yargılamasıyla karşı karşıya kalıyor. Ve vurmazsa, tablo gördüğümüz gibi. ◾️Kim ne derse desin, bu konuda savaşımı vermeye devam edeceğim. ZANLILARA MERHAMET, MAĞDURİYETE DAVET DEMEKTİR!” [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst