Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18647726, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="📢" title="Hoparlör :loudspeaker:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f4e2.png" data-shortname=":loudspeaker:" /> 19 yaşında iki böbreğini birden kaybeden bir genç, hiçbir belirti göstermeden sinsice ilerleyen hastalığını ve kendisini bu noktaya getiren hatalarını anlattı.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Arkadaşlar öncelikle hiçbir belirtim yoktu. Yani ne bir ağrı, ne bir sızı, ne bir idrarda renk değişimi... Hiçbir şey yoktu. Sadece rutin bir kontrol için hastaneye gitmiştim ve orada tesadüfen öğrendim. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Doktor bana 'Böbreklerin iflas etmiş, hemen diyalize başlaman gerekiyor' dediğinde dünyam başıma yıkıldı.</p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Peki neden oldu biliyor musunuz? En büyük sebebi bilinçsiz ilaç kullanımı. Başım her ağrıdığında, her yerim sızladığında leblebi gibi ağrı kesici yutuyordum. </p><p></p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="▪" title="Siyah küçük kare :black_small_square:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/25aa.png" data-shortname=":black_small_square:" />Diğer bir sebebi ise yetersiz su tüketimi ve aşırı tuzlu, asitli beslenmeydi. Vücudumu resmen kendi ellerimle zehirlemişim. Lütfen siz benim düştüğüm hataya düşmeyin, sağlığınızın kıymetini bilin.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18647726, member: 7066"] 📢 19 yaşında iki böbreğini birden kaybeden bir genç, hiçbir belirti göstermeden sinsice ilerleyen hastalığını ve kendisini bu noktaya getiren hatalarını anlattı. ▪️Arkadaşlar öncelikle hiçbir belirtim yoktu. Yani ne bir ağrı, ne bir sızı, ne bir idrarda renk değişimi... Hiçbir şey yoktu. Sadece rutin bir kontrol için hastaneye gitmiştim ve orada tesadüfen öğrendim. ▪️Doktor bana 'Böbreklerin iflas etmiş, hemen diyalize başlaman gerekiyor' dediğinde dünyam başıma yıkıldı. ▪️Peki neden oldu biliyor musunuz? En büyük sebebi bilinçsiz ilaç kullanımı. Başım her ağrıdığında, her yerim sızladığında leblebi gibi ağrı kesici yutuyordum. ▪️Diğer bir sebebi ise yetersiz su tüketimi ve aşırı tuzlu, asitli beslenmeydi. Vücudumu resmen kendi ellerimle zehirlemişim. Lütfen siz benim düştüğüm hataya düşmeyin, sağlığınızın kıymetini bilin. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst