Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18642405, member: 7066"]</p><p>20 saat önce yeni oluşturulan bir cüzdan Coinbase’ten 430 bin dolar USDC çekerek, Axiom’un içeriden öğrenenlerin ticaretiyle suçlanmayacağına dair Polymarket bahisinde 342 bin adet “No” hissesi (yaklaşık 290 bin dolar) satın aldı.</p><p></p><p>3 saat önce aynı cüzdan agresif şekilde pozisyon değiştirerek “Yes” hisselerini piyasa fiyatından aldı ve olasılığı yaklaşık %20’den %45’e yükseltti.</p><p></p><p>Şu anda 523 bin “Yes” hissesi, 50 bin “No” hissesi bulunuyor ve Polymarket hesabında 200 bin doların üzerinde USDC tutuyor.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18642405, member: 7066"] 20 saat önce yeni oluşturulan bir cüzdan Coinbase’ten 430 bin dolar USDC çekerek, Axiom’un içeriden öğrenenlerin ticaretiyle suçlanmayacağına dair Polymarket bahisinde 342 bin adet “No” hissesi (yaklaşık 290 bin dolar) satın aldı. 3 saat önce aynı cüzdan agresif şekilde pozisyon değiştirerek “Yes” hisselerini piyasa fiyatından aldı ve olasılığı yaklaşık %20’den %45’e yükseltti. Şu anda 523 bin “Yes” hissesi, 50 bin “No” hissesi bulunuyor ve Polymarket hesabında 200 bin doların üzerinde USDC tutuyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst