Menü
Ana sayfa
Bahis Forum
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
TEAMS :
Bonushood@hotmail.com
TELEGRAM :
@robinamca3
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Konuya cevap cer
Mesaj
<p>[QUOTE="Giyotin, post: 18636338, member: 7066"]</p><p><img class="smilie smilie--emoji" alt="♦" title="Suit Elmas :diamonds:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/2666.png" data-shortname=":diamonds:" /> Mehmet Şimşek memleketi Batman’da AKP döneminde verdikleri teşvikleri anlattı:</p><p></p><p>🔹️ 2002'ye kadar bir fabrikası varmış. O da un fabrikası. Sonra büyük bir enerjiyle AK Parti hükümetleriyle birlikte altyapı yapıldı, üniversite kuruldu.</p><p></p><p>🔹️ Muazzam teşvikler verildi ve OSB'ye sığılmaz oldu. O dönemde yeni OSB çalışmaları başladı. Bugün memnuniyetle şunu söyleyebilirim. Şu anda OSB'de 20 binden fazla çalışanımız var. Bu muazzam bir şey. </p><p></p><p>🔹️ Aynı zamanda 5 OSB fiilen tasarım ve inşa aşamasında. Lojistik merkezi var. </p><p></p><p>🔹️ Batman'ın ciddi bir göç çekmesi gerekiyor. Bunun için de konuttan altyapıya kadar birçok konuda çabalarımıza devam etmemiz lazım. Batman, muazzam bir ilerleme sağladı.</p><p></p><p>🔹️ AK Parti hükümetleri döneminde Batman'a 90 milyar liralık kamu yatırımı gerçekleştirdik. Şu anda devam eden yatırımların büyüklüğü 28 milyar lira</p><p></p><p>🔹️ 1. Lig'e çıkan Batman Petrolspor'u da tebrik ediyorum.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Giyotin, post: 18636338, member: 7066"] ♦️ Mehmet Şimşek memleketi Batman’da AKP döneminde verdikleri teşvikleri anlattı: 🔹️ 2002'ye kadar bir fabrikası varmış. O da un fabrikası. Sonra büyük bir enerjiyle AK Parti hükümetleriyle birlikte altyapı yapıldı, üniversite kuruldu. 🔹️ Muazzam teşvikler verildi ve OSB'ye sığılmaz oldu. O dönemde yeni OSB çalışmaları başladı. Bugün memnuniyetle şunu söyleyebilirim. Şu anda OSB'de 20 binden fazla çalışanımız var. Bu muazzam bir şey. 🔹️ Aynı zamanda 5 OSB fiilen tasarım ve inşa aşamasında. Lojistik merkezi var. 🔹️ Batman'ın ciddi bir göç çekmesi gerekiyor. Bunun için de konuttan altyapıya kadar birçok konuda çabalarımıza devam etmemiz lazım. Batman, muazzam bir ilerleme sağladı. 🔹️ AK Parti hükümetleri döneminde Batman'a 90 milyar liralık kamu yatırımı gerçekleştirdik. Şu anda devam eden yatırımların büyüklüğü 28 milyar lira 🔹️ 1. Lig'e çıkan Batman Petrolspor'u da tebrik ediyorum. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
Önizleme yap
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
KUPON PAYLAŞIM ALANI
Rolling Hood
🍀 AFRİKANIN DEĞİŞİK LİGLERİ 🍀
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst